sobota, 16 sierpnia 2014

Liebster Award 2. o.O

Jak mam być szczera to nie spodziewałam się DRUGIEJ NOMINACJI.  Bardzo dziękuję bloggerce (czyt. Karolina Szczepaniak) za nominacje. Bla bla bla... xD


Pytania do mnie:2.Co cię zainspirowało do pisania bloga?Inne blogi. Wiem trochę naciągane ale taka jest prawda. Nie zainspirowało mnie (jak to niektórych) życie. Mnie zainspirowały inne blogi3.Jakie cechy lubisz w ludziach?Na pewno szczerość. Bezinteresowność. xD 4.Masz zwierzę?(można zaliczyć rodzeństwo)Mam 2 pieski. Kocham je nad życie. I siostrę, która wabi się, znaczy nazywa się Natalia xD 5.Ile masz lat ? Mam 13 lat. 6.Co chcesz robić w przyszłości?Szczerze? Nie zastanawiałam się nad tym. Najpierw chce skończyć jakieś tam dobre studia, a dalej się zobaczy. xD 7.Masz jakąś fobię?Tak mam lęk wysokości, BRR. No i lęk przed topieniem się. (do wody wejdę , ale tylko do szyi, no może trochę dalej xD)8.Kochasz to co robisz?Tak i to bardzo.9.Ulubiony kolor?Czarny no i neonowe kolory. :D Ale bardziej czarny xD 10.Potrafisz śpiewać? No nie za bardzo :( A tak bym chciała. Ehh xD 11.Wierzysz w miłość? Pewnie. xD



Moje pytania:


1. Ulubiony sport. 
2. Ulubione żarełko.
3. Ulubiony przedmiot.
4. Twój BFF ( BEST FRIENDS FOREVER )  i BF ( BEST FRIENDS)
5. Masz chłopaka/dziewczynę?
6. Twoja najlepsza średnia.
7. Twoja najgorsza średnia? 
8. Czy według ciebie geje mogą adoptować dzieci? xD
9. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
10. Jakie masz talenty?
11. Ulubiony blog.
12. Ulubiona piosenkarz lub piosenkarka?


Nominuję:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz