poniedziałek, 3 listopada 2014

Wyjaśnienia.

Przepraszam, że nie dodawałam tak długo rozdziałów. Nie miałam weny i życia poza szkolnego. :( Rozdziały będą pojawiać się nie regularnie. Chociaż nie wiem czy w ogóle ktoś czyta mojego bloga jak na razie zauważyłam z 5 osób. No ale cóż :) Takie życie. Następny rozdział możliwe że pojawi się w następnym tygodniu. Ale nie w 100% Zaczęłam pisać również kolejnego bloga. Ale na razie chcę napisać całą 1 część i dopiero podam linka :D No to co? Pappa? Ahh no tak zapomniałabym. Jak podoba wam się nowy wygląd bloga? Cudo to jakieś nie jest ale meinen :D

2 komentarze:

  1. Proszę o posłuchanie się mnie :/
    JEŚLI.PRZESTANIESZ.PISAĆ.BLOGA.TO.OSOBIŚCIE.ZNAJDĘ.CIĘ.I.ZABIJĘ. !!!
    Rozumiesz ?!?!?!
    Mam nadzieje :D
    Ej, nie łam się - "jest nutella, to co się łamiesz" XDDD
    Przynajmniej twój kolega nie krzyczy "idziemy najebać się w trzy dupy" -.-
    Ja czytam twojego bloga i jest on świetny
    Pisz dalej
    Pamiętaj, choćby wszyscy się od ciebie odwrócili, ja będę z tobą
    Pozdrawiam
    -Marchewka ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popłakałam się ;'( Nikt jeszcze nie powiedział ( raczej napisał ale Ciii xD ) Tak miłych słów. DzięKuję :) Rozdział pojawi się nie później niż do soboty :)
      POZDRAWIAM :)

      Usuń